تيامتيام، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

Konjedkoochooloo

مادر بودن بسيار زيباست🤱🏼

خبر نى نى

1397/11/9 19:36
نویسنده : Elnaz
267 بازدید
اشتراک گذاری

🌹خب ميخوام بگم به ترتيب به كيا گفتيم

اول از همه اين روزا دايى محمدرضا پيشمون نيست و رفته تركيه كار ميكنه اون موقع كه تست مثبت در اومد اولين نفر به اون مسيج دادم و گفتم فكر كنم نى نى دارم وااااى كلى ذوق كرد و ميدونم كه اشك شوق ريخته كفت زود برو آزمايش بده بعدش سريع رفتم آزمايش دادم وقتى تلفنى جواب و گرفتم به بابا امير زنگ زدم باورش نميشد شب كه اومد خونه گفت كلى تو مغازه گريه كردم از خوشحالى فرداش به مامان خودم گفتم كه با اينكه چند بار مامانبزرگ شده ولى خيييلى خيييلى خوشحال شد گفت بهترين خبر بود برام بعدش هم بابا امير به مامان خودش گفت و اونم كه اولين بار بود مامانبزرگ ميشد كلللى ذوق كرد و برامون دعاهاى خير كرد قرار شد به بقيه تا نرفتيم سونوگرافى نگيم شب رفتيم خونه دايى خشايار كه بابا امير طاقت نياورد آخه يه حس خاصى به دايى خشايار داره و بهش گفت هميشه دوست داشتم بهترين خبرهاى زندگيمون و به شما بگم كه يهو دايى با خنده گفت چى شده الناز حامله اس؟! ما هم گفتيم آره 😊 واااى يه برق خاصى و تو چشماش ديدم همون برقى كه هميشه موقع احساساتى شدنش حسش كردم شيما هم كه كنار من وايساده يه لحظه شوك شد همينطورى نگاه كرد گفت راااست ميگيد و اونم كللى خوشحال شد و تبريك گفت خب بعدش بازم طاقت نياورديم تا سونوگرافى صبر كنيم به عمه مريم و دايى اشكانم گفتيم كه اونا هم خييييييلى خوشحال شدن خيلى حس خوبى بود كه اينهمه آدم دوستت داشتن هنوز نيومده تو دل همه جا داشتى ♥️ 

اما بگم از آقا ساميار و درينا خانم يه روز ساميار با دايى آرشش اومد پيشمون بابا امير بهش گفت آقا ساميار عمه الناز تو دلش نى نى داره يهو گفت خودم ميدونستم 😮 گفتيم از كجا ميدونستى گفت خدا بهم گفته تو دهنم😧 ما هم كلللى تعجب كرديم شب رفتيم پيش درينا و وقتى بهش گفتم درينا من تو دلم نى نى دارم يهو رفت عقبكى و به دلم نماه كرد😄 واى خيلى واكنش جالبى بود گفت كوشش گفتم فعلا خيلى كوچولوئه يواش يواش بزرگ ميشه كه اونم كلى دوق كرد و خلاصه با ساميار اسم انتخاب ميكردن درينا ميگفت باران ساميار ميگفت مهسا كلى خنديديم از دستشون 😍😄

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
9 بهمن 97 20:38
مبارکه بسلامتی انشالله💙💛💚
Elnaz
پاسخ
ممنونم🤗
مامانمامان
9 بهمن 97 22:32
بسلامتی
Elnaz
پاسخ
ممنونم🤗
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Konjedkoochooloo می باشد