تيامتيام، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

Konjedkoochooloo

مادر بودن بسيار زيباست🤱🏼

٣و٤ ماهگى

1398/10/26 18:11
نویسنده : Elnaz
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم كه جديداً مامان بهت ميگه مربع 🤪 آخه قيافه ات يه شكلى ميكنى كه من ضعف ميرم بنظرم شبيه مربع ميشى😄

حالا نتونستم دقيقا عكسى پيدا كنم كه شرح حال مربعيت و نشون بده 😄 

بگم از اين چند وقته كه خيلى وقته نيومدم اينجا آخه مگه تو وروجك ميذارى من يكم وقت داشته باشم اول عكس ٣ ماهگى 

بعد از ٣ ماهگى سال نوى ميلادى تصميم گرفتم يه گوشه از اتاقت و تزئين كنم و سال ٢٠٢٠ كه خيلى سال خوشگل و اولين سال نوى ميلادى زندگى شما بود ازت عكس بگيرم و يادگارى بزارم اينجا بمونه 

حالا مگه ميشستى ما يه عكس خوب ازت بگيريم ولى بالاخره موفق شديم خلاصه كه اين روزا كلا وقت من و پر كردى از صبح كه با سخنرانيات از خواب بيدار ميشم و كم كم تبديل به جيغ ميشه ميام سراغت و روز و با هم شروع ميكنيم حالا برسيم به ٤ ماهگى

واكسن 😫

كه اى كاش نبود اين واكسن اصلا

با اينكه خدا رو شكر تب نكردى ولى خب اون موقع كه ٢ تا آمپول بهت زدن من ضعف كردم قوربونت برم 

اينم عكس روز واكسن

بعد برسيم به اينكه بعد ٤ ماه بالاخره قسمت شد و با دوستاى من و دوستاى خودت كه وقتى تو دل مامانا بوديد آشنا شديد قرار گذاشتيم بريم بيرون كه از غذا شما اون روز صورتت شديد قرمز شده بوده چند تا چنگ بدجور هم تو راه انداختى رو لپت 😣😣😣

و

توام كه حسابى دل ماماناى اين دو تا دخمل و بردى با خنده هات ولى من نميخواستم نگات كنم انقدر دلم آتيش ميگرفت صورتت و اونطورى ميديدم

آخرم طاقت نياوردم و زنگ زدم دكتر پوست عصرش بردمت دكتر كه چند تا پماد داد ٢ بار زدم زود خوب شد خدا رو شكر 

پسرم خيلى اين روزا داره زود ميگذره هر كى ميبينتت ميگه با دفعه پيش كلى فرق كردى اينم آخرين عكسى كه امروز ازت گرفتم يعنى ٩٨/١٠/٢٦

آقاااا شدى 😍🥰

فردا قراره بادرينا و ساميار بريم بيرون كلى عكس ازتون ميگيرم اينجا ثبت ميكنم آهلن راستى امشبم رايان دوستت داره ميان خونمون اگه زود بيان و شما بيدار باشى ( جديدا عادت كردى ٨:٣٠ ميخوابى) ازتون عكس ميگيرم تو پست بعدى برات ميذارم 😘

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سیده نیایش و سید شهریار هستم.مامان سیده نیایش و سید شهریار هستم.
26 دی 98 21:57
نااازی😍
Elnaz
پاسخ
♥️
مامان فاطیمامان فاطی
27 دی 98 16:26
چقد این کنجدکوچولوی شما ملوسه...هزار ماشاالله 
Elnaz
پاسخ
ممنون لطف داريد🙏🏻♥️
مامانمامان
27 دی 98 18:42
عزیزم
خداحفظش کنه گل پسرنازتون رو❤
Elnaz
پاسخ
ممنونم🙏🏻♥️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Konjedkoochooloo می باشد