تيامتيام، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

Konjedkoochooloo

مادر بودن بسيار زيباست🤱🏼

پارك با آقا ساميار

1398/3/23 19:57
نویسنده : Elnaz
349 بازدید
اشتراک گذاری

تيام قشنگم من به قول بقيه يه عمه ى مهربونم و خودمم ميگم كه عاااشقانه برادر زاده هام و دوست دارم از ته قلبم ♥️

ديشب ساميار اومد پيش من و بابا موند منم امروز يعنى ٢٣ خرداد پنجشنبه در آستانه ٥ سالگيش ( شنبه ٢٥ خرداد تولدشه) 🎉 آوردمش پارك نزديك خونمون پارك شهريار نميدونم شايد ١٠٠٠ بار تا حالا امير على ،درينا و ساميار و آوردم پارك ولى نميدونم چرا ايندفعه يه حس عجيبى دارم شما توى دلمى و وقتى ساميار با ذوق بهم ميگه با تيام ميايم پارك بازى ( ظهرم ميگفت تيام شهريور بدنيا مياد؟ من خيلى خوشحالم نى نى پسره ميشه داداشم☺️) توى دلم قند آب ميشه هميشه از شادى بچه ها تو پارك ذوق ميكردم ولى اينبار خيييلى حس بيشترى دارم و بيصبرانه منتظرم شما بياى و با هم بيايم كلللى بازى كنيم 🥰

راستى انگار شما حس كردى اينجا كلى بچه هست چون همش دارى تكون ميخورى و خوشحالى 😊

پسر قشنگم دعاى هر روزم صحيح و سلامت بدنيا اومدنته 🙏🏻♥️🙏🏻

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان صدرامامان صدرا
23 خرداد 98 20:05
چه عمه مهربونی ای کاش همه مثل شما باشن 🤗😥
انشالله اقا تیامم صیحیح و سالم به دنیا بیاد 😚😚
Elnaz
پاسخ
ممنونم عزيزم مرررسى لطف دارى🙏🏻♥️
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
23 خرداد 98 20:44
خدا حفظش کنه انشالله خدا بهشون بلا نده تولدش هم مبارک بشه🎂
Elnaz
پاسخ
ممنونم عزييزم🙏🏻♥️😍
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
24 خرداد 98 16:31
سلام انشالله به سلامتی و شادی
Elnaz
پاسخ
ممنون🙏🏻♥️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Konjedkoochooloo می باشد