تيامتيام، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

Konjedkoochooloo

مادر بودن بسيار زيباست🤱🏼

ختنه

1398/7/2 21:05
نویسنده : Elnaz
296 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم هفته پيش كه زنگ زدم از مطب دكتر وقت گرفتم تا امروز دلم غش كرد كه ميخوان شما رو ختنه كنن من چيكار كنم

امروز با بابايى رفتيم واقعا خدا رو شكر كه چه دكتر خوبى پيدا كرديم يعنى دكتر خودت دكتر فتحى ايشون و معرفى كردن كه واقعا عالى بودن جناب دكتر خالق نژاد من فكر ميكردم ما رو بيرون ميكنن واااى فقط خدا ميدونه كه اون لحظه ايى كه گفتن بايد تو اتاق بمونيد و با كوچولوتون حرف بزنيد و آرومش كنيد من چه حااالى بودم به معناى واقعى انگار قلبم توى دهنم ميتپيد...

خلاصه فقط موقع زدن آمپول بيحسى گريه كردى و بعدش كه آقاى دكتر ختنه رو انجام دادن اصلا متوجه نشدى من كه نگاه نكردم فقط با شما حرف ميزدم تموم كه شد آقاى دكتر بهم ياد دادن كه چطورى پوشك و پانسمانت و عوض كنم و اومديم تو ماشين كه يهو زدى زير گريه يه ١٠ دقيقه ايى گريه كردى تا بابا رفت قطره استامينافون و گرفت داديم بهت و يكم بعد خوابيدى بعدش فهميديم كه اولين جيش و كردى...

الانم كه دارم مينويسم تو بغلم آروم خوابيدى اميدوارم تا خوب بشى همينطورى آروم باشى و اذيت نشى فدات شم

بيست روزگى 👶🏻٩٨/٠٧/٠٢

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
3 مهر 98 12:23
مبارک باشه گل پسری
Elnaz
پاسخ
ممنونم 🙏🏻♥️
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
3 مهر 98 12:32
مبارکه انشاالله همیشه شادو سلامت  باشین
Elnaz
پاسخ
ممنونم 🙏🏻♥️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Konjedkoochooloo می باشد